środa, 2 października 2013

Hej :)

                Brrr... ale jest zimno!! Wow. Widzę swój oddech! To chyba nie jest dobrze :P No cóż. Tak, tak. Wiem. Nie zaczyna się zdania od  "no cóż". Ale... od ale też się nie zaczyna. No trudno. Ehhh. Mam nadzieję, że moja polonistka nigdy nie trafi na tego bloga :P
               Wracając. Za niedługo ruszam z kolejnymi blogami. Nie, nie wiem jak to ze wszystkim pogodzę. A propos!! Szukam kogoś, kto umie w stopniu podstawowym funkcje. Ja - ciemna masa - nawet podstaw nie ogarniam :/ Ale nie mówmy o matmie. Nie kiedy na polu taka pogoda.
               Tak, jestem z południowej Polski. Z Rzeszowa, precyzując. U  nas tak się mówi i koniec!! :P


               Trzymajcie się ciepło ;)
               PS. szczególnie Ty, Safciku ;)





1 komentarz:

  1. Ale mi się zrobiło ciepło na serduszku :)
    Dziękuję Ci <3
    Nie wiem kiedy dodałaś tego posta, pewnie dawno, bo przez długi czas nie zaglądałam na bloggera :( Jednak mimo wszystko jeszcze raz Ci dziękuję. Ty również się trzymaj :*

    OdpowiedzUsuń