piątek, 27 września 2013

Witajcie ;)

                Założyłam tego oto bloga, żeby ogarnąć wszystkie moja opowiadania. Jest to niestety ciężki kawałek chleba, zwłaszcza, że przygotowuje się do olimpiady historycznej, a nie jest to niestety bułka z masłem.

                Będę tu zamieszczać informacje o nowych rozdziałach, pomysły na nowe twory oraz wszystko to, co powinno być na wszystkich moich stronach. Można powiedzieć, że będzie to takie kompendium wiedzy o mnie, Złotej Gwiazdeczce.

                 Niektóre opowiadania mogą wydać się Wam znajome. I faktycznie tak może być, bo ilości moich starych nicków nie zliczę. Kiedyś praktycznie każde opowiadanie miałam pod innym loginem. Po co? Pojęcia nie mam. W każdym bądź razie publikowałam góra trzy rozdziały i ... zamykałam bloga. Teraz zamierzam to wszytko kontynuować tak jak należy :)

                 Nowe rozdziały będą publikowane tylko w weekendy. W dni powszednie zwykle nie mam czasu na włączanie laptopa, nie mówiąc już o korzystaniu z niego. Mój dzień wygląda mniej więcej tak: Wstać -> Ubrać się -> Iść do szkoły -> Być w szkole -> Uczyć się -> Wrócić do domu -> Iść spać -> Wstać -> Iść do szkoły -> ...

                 Ehh ... Kończę już gadać. Trzymajcie się cieplutko ;)



                 PS. Zauważyłyście, że większość opowiadań ( w tym też moich ) jest o miłej, skromnej dziewczynie, która spotyka jakiegoś łotra? Niesamowite ;)

2 komentarze:

  1. Życzę ci powodzenia na olimpiadzie :) i powodzenia z blogiem

    OdpowiedzUsuń
  2. hej hej :P nie wiem czy mogę tu to wstawić, ale nigdzie nie widziałam zakładki spam
    [ spam]
    Dwie siostry, Aqua i Senshi przeprowadzają się, po starcie rodziców do Great Falls w stanie Montana. Szkoła, przyjaciele, dom, dorastanie... Jednak po pewnym czasie zaczynają mieć problemy z ich nadzwyczajną naturą, o której wcześniej nie miały pojęcia, która może je zniszczyć lub zaoferować coś niesamowitego...Czeka je nowa, inna niż dotychczasowa szkoła, przeznaczona dla takich jak one, ale i tam zaczyna być niebezpiecznie

    Zapraszam http://aquasenshi.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że wpadniesz

    OdpowiedzUsuń